R.I.P. Peter

15 kwietnia 2010

Peter Steele(04.01.1962 – 14.04.2010)

To niesprawiedliwe, gdy przedwcześnie odchodzą ludzie, tym bardziej ci, którzy mieli do zrobienia jeszcze wiele wspaniałych rzeczy. Ludzie, którzy sprawili tyle radości innym i tyle dawali od siebie.

Dziękuję Ci, Peterze Steele, za Twoją piękną muzykę, która, odkąd ją poznałem lata temu, była dla mnie ważna, i jaka ważna pozostanie na zawsze.

Odpoczywaj w pokoju.

„I could easily start pointing fingers
Since the blame is mine it always lingers
That the truth it lies in my reflection
Though this can’t go on there’s no question

Yeah I know
That my world is coming down
Yeah I know
I know
I’m the one who brought it down
Brought it down
Bring it on down”

Jedna odpowiedź to “R.I.P. Peter”

  1. Wojtek616 said

    Nie wiem co powiedzieć, dla mnie wielki szok. O śmierci dowiedziałem się rano. Do głowy by mi nie przyszło, że już, tak szybko, a czekałem na nowy album. Miałem nadzieję na dzieło godne October Rust, mojej jednej z najukochańszych płyt w ogóle. Zresztą każda płyta Typów była wyjątkowa. Teraz jest noc, słucham Die With Me, Love You to Death, Everything dies itd. itd. i wiele wspomnień. Jestem załamany, mam łzy w oczach.

    Ps. Hemulen, piękny, wzruszający wpis.

Skomentuj

